Biodata_My_Husband

Nama:Muhammad_Fazli_Bin_ramli
Umur:20Tahun
Tarikh_Lahir:24/07/1991
Asal:Ipoh-perak
Facebook:Ilzaf_zaf
Married:03/03/2011

Biodata_Saya

Nama:Muhammad_Nur_Iqbar_Bin_Mohd_Rapi
Umur:15Tahun
Tarikh_Lahir:21/07/1996
Asal:Bertam-Melaka
Facebook:Zaf_Iqbar
Married:03/03/2011

Thursday, 11 August 2011

Pix Aq Dan Si Dia


20 comments:

  1. nak join blog ney bole tak ,, cam best ,, lalalala ,, mmg kamOo berdua couple kerh ,, pelik sgt dunia ney ,,,,

    ReplyDelete
  2. nie lha dunia akhir zaman .. bertaubat lha .. yg c'wife tu .. da ta boley na jdi jantan kew ?? ta geli kew jdi gay ? ee .. cmner r pndngn mak bpk korg dengan kegiatan songsang nie .. ta guna lha lahir kt dunia law ta de ilmu pengetahuan .. kalau hrpprgi balik sekolah n mnamakan tu dgn menimba ilmu .. korg same jew macam lembu kerbau .. bodoh .. [sory bwk kuar perkataan nie .. tpi aq tgk nie ayt yg pling sesuai tuk korang] betulkan lha iman korg ..

    ReplyDelete
  3. helllo nape wife ko cam ko jagk bes sgat ker???

    ReplyDelete
  4. sweet la korang...aku ske cngt2..ken3..sweet talker!!pangai cm shial!!pndi pon sebut nme tuhan,tp batang jugak kau cri..haishh,,dh xlaku ker dik??aku KESIAN TNGK KORANG!!!

    ReplyDelete
  5. mende yg kat bawah nie ape ye?haha
    'ttg ubungn kmi'..
    kalau sampai macam nie dasatnye ...
    why ade perkataan YA ALLAH?
    layak ke korang....errr??

    ReplyDelete
  6. korang memang CAM GAMPANGGGGG!!!! BERTAUBAT LA BODOHHHH!!! APE JADAHNYE LELAKI DGN LELAKI...?? XPAYAH NK DOA KT TUHAN LAA.. TUHAN XKN MAKBULKAN DOA KORG... TUHAN LAKNAT SPESIS CAM KORANG NI TAU X? NABI X AKAN MENGAKU KORG UMAT.. AKHIRAT NANTI TAU LA KORG NK MENJAWAB..!!

    ReplyDelete
  7. cam mintak penyepak jeh kan korang ni . ya allah hurabbi, kau x ada sedikit perasaan ke kat wanita hah? penat2 je ALLAH ciptakan wanita tapi korang nak lelaki pulak oke korang memang pffft~

    ReplyDelete
  8. teet! nie dunie akhir zaman.. x pe la! yg buat salah ttp buat slh.. dr maki2 dorng baekk nasihat care baekk dan perbaiki kan diri kt ntok Allah..

    ReplyDelete
  9. laaa . sweet nye adik ni .
    tp kan dik , ALLAH XSUKE TAU PERBUATAN ADIK NI .
    AKAK RASE ADIK PUN TAU KAN APE YG ADIK BUAT NI ALLAH LAKNAT .
    APE APE PUN , AKAK DOA ADIK KEMBALI KEPANGKAL JALAN K .
    ALLAH MASIH BUKA PINTU TAUBAT UTK ADIK DAN HUSBAND ADIK TU .
    BERUBAH K DIK . SEBELUM PINTU TAUBAT TERTUTUP .
    yg lain tu , kalau nk beri teguran , jgn herdik2 boleh tak ??
    kne berHIKMAH laa sikit oke ^_____^

    ReplyDelete
  10. hmmm... fobia cinte kew smpai jdik cm gini..
    aq tau kw tau nih salah..cube larh ubah ye.. sikit2 p0n jadik larh..nx nasehat byk2 p0n ta bley klu kw ta time.. klu rs still ISLAM.. jgn larh buwat diri mcm org munafik..
    #kapel-haram
    ta kire larh laki nan laki
    laki na p0mpuan..
    n..nikah at ne ?

    ReplyDelete
  11. buad blog just na mencapap ,
    btg bengkok ke wey ,
    smpai cri boy gx ,
    mymph aq , husband-wife

    ReplyDelete
  12. Ya Allah..sdihnya ble tgok cmnie..brubah la slagi mne kowg msih mghirup udara dibumi ALLAH nie..brubah utk kearah lbh baik x slah..

    ReplyDelete
  13. sesungguhnya kita hidup kerana Allah dan akan kembali pada dia satu hari nanti..Insaflah sebelum terlambat..gay ni tak kemana..tak boleh ke korang ada naluri normal mcm org lain..mmg parah r korang ni..neraka je tempat korang kembali nanti tau..tobat lah sebelum maut datang..mati ni x kira umur tau..entah2 esk ko mati.x sempat nak taubat..

    ReplyDelete
  14. Berubah la ke jalan yang benar. Allah pasti ampunkan korang kalau korang betol2 insaf. Kembali la ke pangkal jalan sebelum terlambat. Kesian la kat mak ayah korang berdua. Penat mereka belum berbalas mendidik korang, tapi korang dah terpesong. Couple gay pulak tu.. Ingat la Allah & ibu bapa korang.

    ReplyDelete
  15. Adik, selagi mata adik belum pejam tak terbuka lagi, selagi tidur adik tidak berjaga buat selamanya, selagi itu adik masih ada peluang untuk ubah doa adik di bawah tu. Pohonlah hidayah Allah untuk kembalikan adik dengan rakan adik tu ke jalan yang diredhai, dik.

    Rugi adik, adik tahu berdoa, kenapa gunakan ke jalan macam ni? Untuk berubah menjadi baik, untuk berubah menjadi sesuatu worthwhile pada pandangan Allah, tak pernah terlambat selagi mana matahari belum terbit dari sebelah barat.

    Rugilah adik, adik generasi akan datang, adik pelapis kami. Kami doakan adik-adik, dan, andainya suatu hari nanti adik Allah telah mengetuk hati adik untuk mengikut jalan yang benar, doakanlah sekali untuk saudara-saudara kita yang lain yang terperangkap dalam situasi yang sama, bahkan lebih teruk dari adik.

    Oh, ya. Adik tolonglah ingat kat mak abah, cuba fikir sekejap apa perasaan mereka. Sanggupkah adik tengok abah mak menangis sebab benda macam ni? Takkan nanti nak "kawen betul-betul" nak kata kat mak abah nak kawen dengan lelaki? Kesian sikit kat mereka juga.

    Adik ada akal macam kami jugak, kita sama-sama manusia. Fikirlah elok-elok. Andai benar ada iman dalam hati adik, biar iman pandu pemikiran akal adik-adik.

    Wallahualam. Saya doakan anda sempat bertaubat sebelum ajal menjemput. =)

    ReplyDelete
  16. その手遅れになる前に悔い改める *(T_T)

    #jgn jdi 'sewel' blh x?

    ReplyDelete
  17. muko doh supo hanjing sekoq2.......kaki nk kaki???

    ReplyDelete

aq_cinta_fazli

12/08/2011
>>>aq cyng dye....aq nk brsama nya sperti dlu
ckang nie aq wndu kt dye...
aq dh brjnji aq nk stia dye sowng jew..
tlong ya allah....
jgn lah ambil dye dlm idup ku...
aq x mau khilangan dye....
aq nk brsma dye smpai aq ttup mta ku ini....
aq cyang kn dye...
aq cinta kn dye...
dye lah jiwa hatiku ini...
sandainya aq pnjam mata ku lbih awl dripdanya...
kau cri kn lah pnganti ku...
untk tman kn idup nya..
sperti aq tman kn idpnya ya allah..
dn untk mnjga mkn mnumnya...
"b cyg akn stia dgn b sowng jew cye lah...
cyg x kn untk cri pnganti b...
cyg akn slalu dhti b jew...i luv u so muc mwahhh"
kow lah plengkap idup ku..
kow lah nyawa ku...
kow lah husbnd yg kusyngi
tiada pew yg lbih brnilai selain mu...

>>>"b cyng wndu ahh at b...
cyng nk b tman kn cyg dlm idp cyg...
b jnji tau jgn nh untktngal an cyg...
cyg jnji cyg akn stia dgn b jew cye ahh....
i lu u so muchh mwahh"
dri wife mu...